Royal Copenhagen
Det ikoniske brand fik redesignet sit logo som en del af en samlet identitets-opdatering. Ved at introducere et mussel-malet mønster samlet i en frise fik man ensrettet designet på tværs af de mange produktserier.
Leverancer: CVI-guidelines, produktkatalog, komplet emballage-serie. Design af nyt produkt, et “Påskeæg” med det nye identitetsmønster.
Identitets design for Poul Stig Design
Den anerkendte optiker-kæde fik opdateret sin identitet ved at få tilføjet en række brandmarkører særligt i form at et unikt mønster der fik Poul Stig Design til at træde synligere frem i den ellers generiske kategori.
Leverencer: Brandbook og CVI opdatering. Identitetsmønster samt indpakningspapir.
GLOBAL KAMPAGNE FOR FRITZ HANSEN
Det ikoniske brand består af en lang række produktserier der historisk set har haft hvert deres look. F.H havde behov for at aktivere brandet og tage ejerskab på alle serierne i en fælles kampagne der adskilte sig markant fra resten af kategoriens generiske møbelbilleder.
CROSSPLATFORM IDENTITET FOR FÆLLESKASSEN
Andelskassen Fælleskassen er en af nordens eneste B-corp certificerede pengeinstitutter. Det skulle afspejles i deres identitet. Ikonet symboliseret fælleskabet omkring bordet. Mens selve identiteten, illustrationerne og brandmarkørerne støtter op om deres ansvarlige mindset.
Identitiets-DESIGN FOR Olívy
Olivy er et hudplejebrand, der fokuserer på at levere naturlige, effektive og hudvenlige produkter. Det afspejles i det minimalistiske design der kombinerer det naturlige Oliventræ i et stramt hvidt look.
IDENTITETSDESIGN FOR ARLA OSTE
Et brand som Høng er i høj grad afhængig af en stærk identitet der træder frem på hylden. Og i takt med at serien er blevet større stiller det endnu højere krav til genkendelighed og særpræg.
Det samme kan man sige om Riberhus, hvor særpræget blev skabt af nye illustrationer der viste det historiske håndværk.
EMBALLAGEDESIGN Toms
Chokolade
Tom’s kan man næsten kalde en del af den danske kulturarv. Derfor skulle der gå nænsomt til værks da blandt andet ikoner som Holly- Guld- og Yankie-baren skulle opdateres. Derfor blev det nænsomt moderniseret uden at man forringede på afsender-identifikationen.
Kjær & Sommerfeldt CVI-OPLÆG
Den legendariske butik på Gammel Mønt er en oplevelse i sig selv, der rummer så meget historie og kvalitet. Det blev afspejlet i et oplæg på en ny identitet. Med inspiration fra bla. træudskæringerne i loftet kunne man bygge videre på butikkens historie i et markant moderne udtryk.