MAMAHOME identitet og emballager
Mama home er mit eget brand til børns forældre. Legende illustrationer og emballager der kan leges med.
ROYAL COPENHAGEN
Emballage design der brandt Royal Copenhagens mange produktserier i et samlet brandudtryk. Alt samme via et nyt klassisk identitetsmønster samlet i en frise.
OLÍVY
Olívy er et hudplejebrand, der fokuserer på at levere naturlige, effektive og hudvenlige produkter. Det afspejles i det minimalistiske design der kombinerer det naturlige oliventræ i et stramt hvidt look.
DE DANSKE SPRIT FABRIKKER
Glasdesign, emballage- og grafisk-design af det ikoniske samler objekt: den årlige julesnaps.
POUL STIG DESIGN
For det meste er det det, inden i, der tæller. I dette tilfælde Poul Stig’s nye identitetsmønster.
VIBEGÅRD
Emballage og grafisk identitet der går hånd i hånd.
FINE WINE
Verdens fineste vine fik verdens fineste bog. Ved at kombinere læder og træ fik vi samlet hele Fine Wine’s sortiment i en imponerende bog. Læderpræg of syet hos en sadelmager.
ALLISON
Identitets- og emballagedesign i premium brand kategorien.
NORDIC GIN HOUSE
Range-extension design der viderefører den minimalistiske skandinaviske stil der kendetegner brandet-
HOME OPERA
Illustrerede CD covers, poser mm. for den musiske branche.
UNIKKE EMBALLAGER I EN GENERISK KATEGORI
Ved at arbejde med en gennemsigtig typografi samt en drivhus illustration, kan man dels tage visuelt ejerskab på tværs af grønt-type samtidig med at man giver forbrugeren indkig, så de kan se produktets kvalitet og friskhed.
ARLA
Emballage og identitetsdesign for Arla’s måske mest ikoniske oste: Riberhus og Høng.
TOMS
Oplæg på opdatering at de ikoniske Holly- Guld- og Yankie-barer.
KJÆR & SOMMERFELDT
Identitetsmønster der spejler træudskæringerne fra loftet på den legendariske butik på Gammel Mønt.